GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
Asztali számítógépről, okostelefonról vagy táblagépről is rendelhet webáruházunkból. Oldalunk egyszerű és gyors: rendelését könnyen, pár perc alatt leadhatja. Telefonon sajnos nem veszünk fel megrendeléseket.
A rendelt terméket a GLS Futárszolgálat szállítja házhoz. A csomag a rendelés után a futárhoz kerül, aki az Ön által megadott címre kézbesíti azt.
Igen. Minden vásárlásról elektronikus számlát állítunk ki, amelyet e-mailben küldünk el a csomag kiszállítása előtt. Ezért is fontos, hogy valós és működő e-mail címet adjunk meg a rendelés leadásakor.
Igen. Indoklás nélkül elállhat a vásárlástól, a termék átvételétől számított 14 napon belül.
- Ilyenkor a termék visszaküldésének költsége önt terheli.
- Amint visszakaptuk a sértetlen terméket, visszautaljuk az árát egy ön által választott bankszámlára.
- Ha a termék nem sértetlen, hanem használt, akkor a visszajáró összegből jogosultak vagyunk levonni a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenést.
Rendelése minden lépéséről rövid tájékoztató e‑mailt küldünk.
- Amikor megkaptuk és feldolgoztuk a rendelést.
- Amikor átadjuk a terméket a futárnak.
… és minden egyéb, változást jelentő helyzetben.
Ha készleten levő terméket rendel, adatai beírása után kényelmesen és gyorsan fizethet bankkártyájával. Ilyenkor csak a fizetés után indítjuk a kiszállítást. Webáruházunkban a Paylike biztonságos online fizetési megoldást használjuk.
Házhozszállítás esetén a futárnak csak készpénzzel fizethet.
A futárszolgálat összesen kétszer próbálja meg kézbesíteni a rendelést. Ha az első sikertelen, akkor felhívják az ön által rendeléskor megadott számot, és időpontot egyeztetnek a kiszállításhoz.
A szállítás ingyenes.
Ha bármi gondod lenne a termékkel 60 napon belül, csak írj nekünk egy e-mailt és mi visszafizetjük az árát. Próbáld ki rizikómentesen!