GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Asztali számítógépről, okostelefonról vagy táblagépről is rendelhet webáruházunkból. Oldalunk egyszerű és gyors: rendelését könnyen, pár perc alatt leadhatja. Telefonon sajnos nem veszünk fel megrendeléseket.

A rendelt terméket a GLS Futárszolgálat szállítja házhoz. A csomag a rendelés után a futárhoz kerül, aki az Ön által megadott címre kézbesíti azt.

Igen. Minden vásárlásról elektronikus számlát állítunk ki, amelyet e-mailben küldünk el a csomag kiszállítása előtt. Ezért is fontos, hogy valós és működő e-mail címet adjunk meg a rendelés leadásakor.

Igen. Indoklás nélkül elállhat a vásárlástól, a termék átvételétől számított 14 napon belül.

  • Ilyenkor a termék visszaküldésének költsége önt terheli.
  • Amint visszakaptuk a sértetlen terméket, visszautaljuk az árát egy ön által választott bankszámlára.
  • Ha a termék nem sértetlen, hanem használt, akkor a visszajáró összegből jogosultak vagyunk levonni a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenést.

Rendelése minden lépéséről rövid tájékoztató e‑mailt küldünk.

  • Amikor megkaptuk és feldolgoztuk a rendelést.
  • Amikor átadjuk a terméket a futárnak.

… és minden egyéb, változást jelentő helyzetben.

Ha készleten levő terméket rendel, adatai beírása után kényelmesen és gyorsan fizethet bankkártyájával. Ilyenkor csak a fizetés után indítjuk a kiszállítást. Webáruházunkban a Paylike biztonságos online fizetési megoldást használjuk.

Házhozszállítás esetén a futárnak csak készpénzzel fizethet. 

A futárszolgálat összesen kétszer próbálja meg kézbesíteni a rendelést. Ha az első sikertelen, akkor felhívják az ön által rendeléskor megadott számot, és időpontot egyeztetnek a kiszállításhoz.

A szállítás ingyenes. 

Ha bármi gondod lenne a termékkel 60 napon belül, csak írj nekünk egy e-mailt és mi visszafizetjük az árát. Próbáld ki rizikómentesen!